6/25/2007

Cover Your BIG Nose!

I see right through you, hun. Regardless how reasonable you sound. I see right through your eyes. I see right through your sincere face. && I see right through your LIES! You think you're fooling someone, you think you slick. You ain't slick && you sho`nuff ain't fooling me, honey baby. You lying for absolutly no reason, every little thing that's nothing but turns into something. I wonder if your nose will get big like they used to say... I mean, damn... Even when I'm lying I'm telling the truth. Maybe I will get a big nose too, probably not as big.

8 comments:

soul&body said...

ohhhhh the pinochio=P how many?!

KAYLEE said...

Thats why I always tell the truth no matter if,Its going to get me in trouble or not:-)

Vikas said...

hmm truth is truth and u can never hide lie...it has to comeout one day..

Take Care
Vikas{V}

curryegg said...

Yoyo.. pinochio.
For the Chinese, the adults will tell their children "If you lie, you will lose your teeth"...
Haha... it's different with pinochio.. :)

pinkhippo said...

I like this!

So real, I just hope that liers will get Long Big Nose! lol

`NEFTY said...

@ ALL
Thanks for the comments.

confessing7girl said...

if it was as easy as a big nose!!!!! :D but i believe all lies come out one day sooner or later!!

Jewel Rays said...

wat goes around do come around. Scary but true. and everybody tell lies be it small ones or big ones. just don't lie to the point of unbelief. thats really crappy.